Producent

Okręg PZW Białystok

03-04.03.07r

Okręg PZW Białystok

Mistrzostwa Świata w wędkarstwi podlodowym (po zatwierdzeniu CIPS)

17-18.02.07r

Klubowe Mistrzostwa Świata w wędkarstwie spławikowym

09-10.06.07r

Karaotok Caplina Bośnia/Hercegowina

Mistrzostwa Europy seniorów w wędkarstwie spławikowym

23-24.06.07r

Łapino Lama Włochy

Mistrzostwa Polski kobiet i kadetów w wędkarstwie spławikowym

30.06-01.07.07r

Okręg PZW Skierniewice

Mistrzostwa Polski seniorów i juniorów w wędkarstwie spławikowym

07-08.07.07r

Okręg PZW Mazowiecki

............................................................

NA RYBY 2007

W dniu 16 lutego miałem przyjemność uczestniczyć w 7-mych targach sprzętu wędkarskiego „Na Ryby 2007”, które odbyły się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Już w czasie podróży nasza 5cio osobowa „ekipa” (Kasia, Michaś czyt. Sensasik, Sebastian – Trabucco, Tomaszo i ja) odczuła atmosferę zbliżającej się imprezy wędkarskiej. Co chwilę widzieliśmy czołowych polskich wędkarzy  oraz przedstawicieli firm śpieszących się na targi do Poznania. Z podniecenia kol. Michaś, gdy zobaczył P. Lorenca o mały włos nie wyskoczył z samochodu z zapytaniem: „to jak to jest

z tym łowieniem na stopa?”.

Gdy dotarliśmy na miejsce targi już się zaczynały. W pierwszej chwili przytłoczyła nas ilość wystawionego sprzętu jednak gdy trochę ochłonęliśmy dotarło do nas, że wystawców wcale nie jest tak wielu. Brakowało nam takich firm jak: Mikado, Shimano, Garbolino, Maver, Traper, Lorpio. Mimo tego, każdy z wędkarzy mógł znaleźć coś dla siebie z bogatej oferty blisko 50ciu firm wystawiających swoje produkty. Na targach można było obejrzeć najnowszy sprzęt i akcesoria wędkarskie, przynęty i zanęty, odzież, sprzęt turystyczny, łodzie, pontony, czasopisma oraz ofertę biur turystycznych zachęcających do wypraw wędkarskich. Podczas targów spotkaliśmy się z wieloma czołowymi wędkarzami naszego kraju i przeprowadziliśmy kilka interesujących rozmów na temat sposobu wyboru i przygotowania zanęt. Na szczególną uwagę zasługuje rozmowa na temat nęcenia na „trudnych” łowiskach, którą przeprowadziliśmy ze Zbigniewem Milewskim dwukrotnym Mistrzem Polski reklamującym nowe na naszym rynku zanęty Lider własnej produkcji.

Największą uwagę przywiązałem do stoiska firmy Sensas, które szczególnie dokładnie obejrzałem i uwieczniłem na kamerze. Jak co roku bogate było w wysokiej klasy zanęty atraktory i dodatki. Oczywiście nie brakowało również tyczek, spławików i siedzisk Riva.

Bardzo duże i bogate w sprzęt karpiowy stoisko przygotowała dla nas firma Sanger. Można było znaleźć tutaj wszystko do połowu karpi od wędzisk, kołowrotków po rodpody i tripody, namioty, kulki proteinowe atraktory i dodatki zanętowe.

Mieliśmy również przyjemność oglądać nowe tyczki 13m Daiwa i Cormoran, które zszokowały nas swoją minimalną wagą i maksymalną ceną przekraczającą

13000 PLN.

Miłym akcentem było stoisko firmy Aqua Szut, z pięknymi akwariami, w których pływały okazałe pielęgnice paletki i sumy.

Bardzo dobrą informacją jaką udało nam się uzyskać jest fakt, że tak znana firma jak Robinson będzie organizowała swój cykl zawodów w całej Polsce między innymi na lubelszczyźnie, na której ma się odbyć do 6 imprez. Pierwsze zawody odbędą się na jeziorze Dratów 21.04.2007. Cały regulamin i terminarz Robinson Challenge (być może pod inną nazwą) będzie można znaleźć na stronie Politechniki Lubelskiej.

Już trzeci rok z rzędu uczestniczę w targach wędkarskich i bardzo mnie martwi coraz mniejsza liczba wystawców, którzy coraz chętniej wybierają inne formy reklamy swoich produktów. Mam nadzieję, że w przyszłym roku to się zmieni a ja będę miał przyjemność po raz kolejny uczestniczyć w targach wędkarskich „Na Ryby 2008” i pisać dla was kolejną relację.